måndag 29 juni 2009

Ont i handleden....

Har fått ont i handleden, : (
Har en gammal skada eller förslitning, dom är inte så säkra på vad det är, och när de för många år sen vill skära upp och kika vägrade jag.....dom kan väl inte bara skära om utifall att de hittar nått.... Hur som helst återkommer det till och från och nu har jag fått ont igen och får ha mitt "mupp-skydd" med skena så handleden är stilla.
Det gör ju pysslandet lite svårt och jag har en beställning som jag lovat till den här veckan....suck.
Varför är det alltid så....

Har stämplat upp och förberett så jag får försöka göra lite i taget....känns tråkigt när man lovat någon också....

Nåväl, han ju göra kortet till svågern innan som tur var så det kommer här:
Och insidan blev så här, med en liten sned ficka på insidan också, det ska stickas in lite slantar där sen. Hoppas inte min kära svåger är här och kikar, men är ganska säker på att han inte är det!

Båda stämplarna är från Tingtura, se länk i dagens första inlägg, och Henrik är skrivet med Making memories magnet stämplar. H:et och de "vågiga" detaljerna är ut skurna med den älskade "Slicen" som (peppar, peppar) fortfarande fungerar som den ska! : )

3 kommentarer:

  1. Nä inte svågern med systeryster håller koll! Vilket fint kort!!

    SvaraRadera
  2. Haha, har du hittat hit, va kul!
    Och Tack!
    Hoppas han gillar det och inte tycker att det är för "barnsligt", om inte annat gillsar han kanske slantarna.... ; )

    SvaraRadera
  3. Klart jag har! Helt ok om ni vill köpa nått i stället så ni vet det! Ses vi hos Lisa i morgon?

    SvaraRadera