söndag 14 juni 2009

Ännu ett Studentkort

Behövde ju ett student kort själv också att ge bort, då min kusin tog studenten i år! Blev ännu ett med skogstokigt motiv som fick gå i rosa men så hittade jag en väldigt passande text stämpel från Tingturu design som jag faktiskt hade glömt bort att jag ägde.....hm, måste nog gå igen mina stämplar snart.

Var på väldigt trevligt student firande hos kusinvitamin igår, som var jätte fin i sin vita klänning och mössa och utan röst precis som det ska vara efter sedvanlig student åktur på traktorsflaket..hihi...och fick som vanligt massor av god mat! Maja åkte hem igår kväll också, så nu är det faktiskt jätte tomt men rätt skönt att inte behöva vara på helspänn och passa hela tiden. Katterna verkar iallafall väldigt nöjda med att hon flyttad hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar