måndag 29 juni 2009

Födelsedagskort

Här kommer ett av mina senaste kort som mor och far fick att ge bort till min svåger.
Måste ha fotograferat illa för jag upplever det lite suddigt, men det är ju redan hos födelsedagsbarnet så det blir lite svårt att göra om det....om jag inte ber att få göra det när vi ska dit och fira honom i helgen då... ; )

Blev riktigt nöjd själv fast det är så enkelt, hoppas födelsedagsbarnet och min mamma och pappa blev nöjda, det är ju annars huvudsaken...men jag gillade färgerna. Motivstämpeln är från alota rubber stamps (http://www.alotarubberstamps.com/ars/default.asp) och textstämpeln från Tingtura (http://www.tingtura.se/)

Här är insidan.....fast taget på tvären eller vad man ska säga efter som textstämpeln är samma som syns på sidan när man ser kortet framifrån...
Måste lära mig hur man lägger in länkar "direkt i texten", någon som vet får gärna lära mig! Det blir så mycket enklare och snyggare om man bara kan trycka på ett ord, namn eller liknande och komma till länken....
Ska lägga in kort nummer två senare idag, jag har ju gjort ett kort som vi ska ge till svågern också, i efterskott eftersom Ted var borta när Henke fyllde år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar