torsdag 25 juni 2009

Ett nytt kort...och Slice-maskinen.....mmmmm

Har faktiskt gjort ett nytt kort idag, det som min syster ska ge bort.
Har ingen jätte fantasi känner jag, men får jag komma igång igen så kanske det klickar till i fantasi och pysselgenen igen...eller nått sådant... ; ) Det blev ett kort i allafall.
Ska skrämmas lite först genom att visa min vanligaste pysselhörna!
Vardagsrum bordet!
Ni som har riktiga pysselhörnor och kanske egna pysselrum, vet ni hur lyckligt lottade ni är?! Det är nog det som tar emot lite..avunds sjukan och det att man alltid måste plocka ner och undan eller då alternativt plocka fram allt när man ska pyssla!
Så här rörigt och illa blir det iallafall, konstigt nog ligger det ingen katt mitt i också för tillfället! : )
Men när jag blir stor (läs slutat plugga och fått jobb och lön förhoppningsvis) ska jag flytta till nått med ett "pysselrum" , så det så! : )

Stämplarna är från Magnolia om jag inte blandar ihop det nu.... resten är blandad kompott med papper från creative club ( http://www.creativeclub.se/ ), biljetten är från en mall från Mirabyll http://mirabyll.blogspot.com/ och blomman från panduro tror jag....ni ser jag är ju helt förvirrad! Ingen idé jag försöker tala om vart nått kommer ifrån tror jag... ; )
Och jag har använt min kära slice maskin som (än så länge iallafall) fungerar som en dröm, fast jag placerade visst allt så det syns inte vad jag skurit ut med den...så kan det gå!
häpp, dags för en snabb hundpromenad i värmen, promenaderna får ju nästan tas nattetid för att stackarna ska orka gå något, innan jag ska försöka få ihop ännu ett kort idag!
Oj nu blev det sådär långt igen...först ingenting och sen massor....av text iallafall, är det det som kallas ketchup effekten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar