fredag 31 juli 2009

Länge sen....en snabb genomgång...

Har varit dålig på att uppdatera här ett tag.
Har varit dålig på att pyssla också för den delen.
Tette var här en kväll och vi skulle göra lite kort, men det blev inte så mycket gjort för mig, Tette fick ihop ett fint hon hade beställning på iallafall.

Min egna T och min pappa var till Norrköping och shoppade för lite sen och jag bad dom leta efter tape runner till mig, det äter jag upp tror jag....så snälla som de är fixade dom det så klart! Och kom hem med en överraskning, en ny Penny Black stämpel åt mig också! Jätte fin, en igelkott med blombukett! Blev jätte glad!
Vår Gimli har visat sig vara allergisk, ska göra allergi utredning på mot vad, hoppas det är nått som är enkelt att åtgärda. Har ju tagit biopsier som jag skrev om i ett tidigare inlägg och det var de som visade på allergi, nästa steg tror vi blir blodprov som skickas på tester mot vad. Men med vår tur är det väl inte så...suck...känns så trist och ledsamt då han redan har en kronisk sjukdom, nedsatt bukspottskörtel funktion, men det är ju inte mycket att göra. Bara att ta tag i och göra vad man kan. Önskar han kunde tala ibland bara så man visste hur han mår!

Har varit till Sälen ett varv på semester, blev lite fiske, fäbod besök, trollstigs promenad, god mat, våffla och lite shopping, dock inga pysselsaker. Hade dåligt väder nästan hela veckan, så det blev inte så mycket av allt man hade velat göra, men det är ju skönt att få komma iväg lite ändå!

Har fått mitt nya design card till slicen nu också (se tidigare inlägg) blev ju ett basic 3, har testat lite och är jätte nöjd!
Men jag tror det gått troll i mig och Slicen...nu hade de råkat packa och skicka fel kort så jag fick vänta lite till och byta. Så typiskt! Det gick jätte smidigt och de var toppen att ha att göra med, och alla kan göra fel så inte för det...bara att det var till Slicen...törs knappt köpa nått mer till den nu, vad händer nästa gång?! ; )

Snabb genomgång av senaste tidens bravader och inte ett kort så långt ögat kan nå....vad är jag för pysslare egentligen??!! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar