fredag 14 augusti 2009

Urusel uppdatering på den här bloggen!

Jag vet inte vad det tagit åt mig.
Får ingenting gjort, varken i pyssel/kort väg eller något annat heller.
Har shoppat lite nya stämplar i allafall, på tradera den här gången.
Har lite av hatkärlek till tradera..är ju roligt att fynda och lite spännande och se om man vinner. Men har man hittat något man verkligen vill ha och som kanske är svårt att få tag i på annat vis, svider det när någon bjuder över och man inte kan eller inte hinner höja sitt eget bud.
Men det är ju så det är på auktion!
Det blev tre nya stämplar, eller en är begagnad men ser ut som ny så jag är nöjd!
Den första på korvgrillar paret kommer från http://lisaliadesign.blogspot.com/ , hon gör egna jätte mysiga stämplar och jag hade inte sett dom innan jag hittade den här. Alltid kul med nya upptäkter.
Stämpel nummer två är en stämpel från skogstokig, fast som sagt en begagnad från någon annan tjej, men i gott skick! Tredje stämpeln väntar jag fortfarande på, den är från http://skogstokiga.blogspot.com/ , alldeles ny och med tre motiv i en. Har sett jätte fina kort på deras hemsida som är gjorda med dessa stämplar så det ska bli jätte kul när den/de dyker upp!
Mailade idag och kollade så dom hade fått min betalning..blir lite orolig för jag tyckte det såg konstigt ut, och de andra har redan levererat sina, fast det är jag som är lite otålig också...haha. Vem skulle inte vara det när man väntar på sådant fint! : )
Har bokat in en pyssel date med Tette nästa vecka så då kanske jag får något gjort igen.
Annars tänkte jag se mig om efter några utmaningar eller liknande.
Kan ju vara något sådant man kan behöva för att komma igång och få en lite kick igen!
Goda nyheter också, vår hund Gimli kanske inte var allergisk iallafall, verkar mer ha varit någon form av överkänslighets reaktion! Känns kanon, nu behöver vi inte dra igång med någon vidare utredning utan kan avvakta, vara uppmärksamma på nya reaktioner och se lite vad som händer. Inget nytt som dykt upp än ialla fall.
Är jätte glad, speciellt för stackars Gimlis skull som inte gillar att gå till doktorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar