tisdag 7 juli 2009

Fortfarande lite ont i handleden och ett beställningskort...

Får väl passa på att tycka synd om mig själv i min egna blogg, så jag har lite ont i handleden fortfarande. Men det är på gång bort nu så jag ska inte gnälla...hihi....fast det är skönt att få gnälla lite ibland.

Lyckades få ihop kortet jag hade lovat att göra på beställning.
Hon ville ha ett kort med presentkort på en båttur.
Jag upptäckte att jag inte ägde något båtinspirerat överhuvudtaget, så det fick bli pirattema, de åker ju åtminstone båt....man får vara lite klurig ibland.Stämplar från Tingtura (http://www.tingtura.se/) Både motiv och textstämpel. Biljetterna är egenhändigt ihopknåpade med hjälp av Making memories magnetstämplar, de ha jag även använt till presentkort texten på taggsen..

Insidan fick en ficka med två tagg´s, ett med Grattis där hon kan skriva från vem det är osv. och ett med texten Presentkort och på baksidan lite närmare förklaring på presentkortet.


Har skickat det till beställaren, då det kan vara lite svårt att få till att ses nu i semestertider så jag hoppas att det kommer fram i tid och att hon blir nöjd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar