fredag 10 juli 2009

Nytt design card till Slicen...

Har äntligen beställt ett nytt design card till min älskade Slice maskin (förlåt om jag tjatar, men jag är verkligen glad över den och att den fungerar som den ska nu och att allt strul med de jag handlade ifrån förhoppningsvis är över!)

Har hållit på och velat fram och tillbaka länge nu om vilket design card det skulle bli. Vill ju egentligen ha alla.....men plånboken säger att det inte räcker till det... ; )
Hade tänkt mig två, men när stackars Gimli blev sjuk nu så törs jag inte riktigt shoppa loss hur som helst heller...som student utan sommarjobb har man ju ingen inkomst så det gäller att hålla i de surt sparade slantarna....så nu blev det ett Design Card Basic Shapes 3.

Har beställt från House of inspiration (http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=6957) som var en av de billigaste på dessa och det är där jag lånat bilden nedan på vilka "former" eller designer som ingår!

Tyvärr var det en beställningsvara så det dröjer lite innan det kommer, men så är det ju ibland, men en annan som är som 5 år när man handlar vill ju att det ska komma i brevlådan i morgon....fast det är lördag då också... ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar