lördag 13 mars 2010

Mer jul....och födelsedagspresent

Tog ju lite längre tid en det var tänkt att göra nästa inlägg men man ska väl inte frångå sin tradition som usel bloggerska gissar jag..bättre att hålla samma stil rakt igenom liksom... ; )
Men här kommer resten av julens pyssel...
De som jag träffade runt jul fick alltså små fågelhus i stället för julkort.
Är mitt första försök på något liknande och är rätt nöjd även om det finns detaljer som kan finjusteras och övning ger ju färdighet....mottagarna tyckte om dem iallafall tror jag, eller vågade väl inte säga något annat?!




Min mamma fyller år precis runt jul, stackars mamma, så hennes födelsedag hamnar alltid lite i skymundan känns det som. Årets present kommer här, blev en lite presentdekorerad ljuslykta. Pappa blev väldigt nöjd med den i alla fall.


Stämplar på alstren är blandad kompott från Tingtura, Penny Black mfl.
Och Tags och andra former är ut skurna med Slicen.
Fåglarna kommer från Panduro liksom de hängen som dinglar i fågelhus öppningen, och det vackra rutiga bandet runt ljuslycktan är från Coop/Konsum av alla ställen : )
Resten av sakerna och papper osv. kommer från lite varstans....är ju så dålig på att komma ihåg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar