onsdag 17 mars 2010

Födelsedagen som kom av sig...

Här är ett födelsedagskort som inte nått sin ägarinna än, trotts att födelsedagen är förbi för lääääänge sen.
Har inte hunnit ses så mycket vilket är trist så det är verkligen födelsedagen som kom av sig....kommer en ny varje år som tur är så den får firas dubbelt istället..kanske med det här kortet och med ett nytt för året då också så klart! : ) Den blivande ägarinnan är prinsessa om hon får säga det själv, älskar rosa, hjärtan och rosetter så det är lite för lite rosetter, annars tror jag damen kan vara nöjd!

Stämplarna kommer från skogstokiga som jag älskar! Fast de här är lite äldre tror jag för de fick jag tag på från Tradera. Så jag vet inte om de finns till salu längre...Den ena från en privat person men den andra från "skogstokiga" själva.

Hjärtan, tags och former är som vanligt ut skuret med den älskade Slicen från Making Memories. Är lite ledsen att jag fick texten på tagen lite kladdig, inget jag kunde fixa utan att plocka i sär halva kortet.....eftersom jag varit lite snabb och klantig (inget ovanligt) med att klistra fast allt innan jag är klar.....man tror man lär sig med tiden, inte jag inte! Så kan det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar