onsdag 4 november 2009

Sambon fick två födelsedagskort...

Det får bli två inlägg på raken, varför hålla på korten när jag för engångs skull har något att lägga upp ; )
Nästa på tur att fylla år var min sambo Ted.
Hans största intresse är fiske och han fick också "fiske tillbehör" i present vilket gjorde att jag tyckte att det passade bra med en fiskare på hans kort.
Tror att han var rätt nöjd med kortet också, fast nöjdast var han nog över presenten och det är ju alltid kul!

Flugfiskaren har jag köpt från Stämpelstudion och kommer från "omonterade AAA" (vet någon vad märket heter?) , papper från Panduro , men metall dekorationen/skylten vet jag faktiskt inte vart den kommer ifrån. Tror att det kan ha varit en vinst eller ett bloggcandy från nått håll. Passade väldigt bra in i allafall! Textstämpeln är igen från Tingtura och svirlarna på framsidan och inuti är utskurna med Slicen.

Men han fick faktiskt två kort, han gav ju mig den fina Penny Black stämpeln med en fiskande igelkott och såklart passade det ju ypperligt att ge till en fiskare man tycker om! Och så hade han varit gullig och köpt en liten stämpel med en liten igelkott vid ett annat tillfälle som också var tvungen att få vara med såklart.
Så han fick ett kort med den stora presenten när vi firade honom i förskott, och så fick han en mindre present med igelkottskortet på sin födelsedag! Ska man fira ska man göra det ordentligt och med många kort! : )
Så Penny Black på det stora motivet, Tingtura textstämpel och mini kotten vet jag inte märket på, men söt är den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar