onsdag 4 november 2009

Födelsedagskort och dekorations tag

Nu var det så där länge sen sist igen.
Har varit lite mycket med allt möjligt ett tag så då blir det ju inte pyssel och blogg som prioriteras. Har också en sjukskriven sambo som nu snart har varit hemma i två veckor som snor datorn...så då blir det ju inget bloggande heller.
Bra att ha någon att skylla på ..hihi.

Har i alla fall varit lite kreativ och gjort några födelsedagskort.
Det först jag gjorde kan jag inte visa än, för födelsedags firandet har blivit lite försenat och jag vet inte om damen i fråga är här och kikar, vore trist om hon såg sitt kort på bild innan hon fått det.
Men nästa på tur var svärmor i slutet av oktober, hon blev också firad i efterskott av olika anledningar, men här är kortet iallafall.

Först en tag jag gjorde och knöt om presentpåsen!
Penny Black igelkottsstämpel och textstämpel från Tingtura.

Kortet som är i lite mindre storlek än jag brukar göra är ett färdigt med tillhörande kuvert från Panduro, papper från Panduro, söta djurstämplar från Penny Black och texten på insidan är från Tingtura och allt är målat med Pro marker.



Kommer snart lite flera födelsedagskort. Dags att få lite julkort gjorda också, men jag har inte kommit igång än riktigt...börjar dock som sagt vara dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar