torsdag 5 november 2009

Magnolia ink Magazine

Måste få tipsa om ni missat detta!
Det har kommit en ny tidning för oss pysseltokar, utgiven av Magnolia och den heter Magnolia Ink Magazine.
Fylld av massor av fina kort och annat fint, mest julkort efter som vi närmar oss den högtiden gissar jag, men även tips, idéer och steg för steg anvisningar.

Tycker det var en väldigt trevlig tidning!
Mycket bättre än den jag brukar köpa Scrapbooking mm som jag inte tycker är något vidare egentligen Hittade några små fel som glömda punkter och kanske man kunde förklara lite mer noga för de som är helt nybörjare, men det är första numret så några barnsjukdomar får man faktiskt ha.

Scrapbooking mm som funnit ett tag är ju skamligt dåliga på det mesta, det är fel skrivet, dålig grammatik, missade sidor plus mycket mer (borde inte jag som stavar som en kratta, skriver talspråk och annat kanske inte uttala mig om, men jag driver ingen tidning!)

Väntar redan med spänning på nästa nummer av Magnolia ink Magazine och kommer plocka idéer och använda mallar med glädje ur det första numret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar