tisdag 29 september 2009

I`m the birthday girl!

Japp, det är min födelsedag idag!
Jag älskar födelsedagar, man får massor av fina och bra saker bara för att man kom till världen, kanon dag!

Ted väckte mig 03.20 innan han gick till jobbet och gav mig en lite present!
Mycket trött och yrvaken öppnade jag paketet som innehöll en jätte fin Penny Black stämpel med ur gullig fiskande igelkott! Värt att bli väckt mitt i natten för faktiskt! Tror inte att resten av dagen kommer att bli sämre!

Lika roligt var det att se minen på vår hund Gimli.

När det inte är riktigt som det brukar så märker han ju det direkt, husse brukar gå upp, göra vissa saker och sen åka till jobbet. Idag kom han in med paket, och till Gimli också! Han fick ett litet sött pipdjur i form av en sköldpadda, inslaget och han fick öppna själv! Så brukar det ju inte gå till på morgnarna!

Han såg som sagt lite rolig ut, men tyckte nog inte att det var så dumt...frågan är vad grannarna tyckte när han testade det nya pipdjuret mitt i natten!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar