torsdag 28 maj 2009

Har tagit en paus i läsandet, det går inte att bara läsa en hel dag utan att göra något annat lite då och då. Man blir precis tom i bollen : )




Tänkte göra ett första försök att lägga upp några bilder på mina senaste kort, detta ska ju faktiskt vara en pysselblogg, hur skulle det se ut om det bara var mitt tjatter och inga bilder ; ) Det här fick min sambos arbetskamrat och sambo för de har precis fått en liten Esther!


Stämpeln är från http://www.whippersnapperdesigns.com/ dom har så mycket mysiga stämplar och den är målad med promarker pennor. Tyvärr har jag dålig koll vad allt annat (papper mm) är ifrån, ska bli bättre på att kika på det nu när jag tänker visa upp det här.

Kan ju vara någon som undrar!?




Dessa två Studentkort är beställningar från min mammas jobb, så jag hoppas de blir nöjda!

Lika illa här med var allt är ifrån. Men stämplarna kommer från http://skogstokiga.blogspot.com/ har nyss upptäckt dessa underbara stämplar och önskar att jag var rik som ett troll...då skulle jag köpa alla hennes stämplar på en gång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar